Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S vaším závěrem naprosto souhlasím. Nemám nic proti pochodům homosexuálů, beru to jako součást snah o zrovnoprávnění. Zrovna tak mne nepopuzuje Putna s transparentem, dělá si ze sebe a okolí srandu a provokuje - co je na tom tak špatného?

1 0
možnosti

Homosexuálové mají právo na život ale nevím proč se se svojí sex.orientací předvádějí na veřejnosti. I u heterosexuálů mi přijde nechutné když na veřejnosti předvádějí jak moc se mají rádi. Je to každého soukromá věc a nepatří na veřejnost.

0 1
možnosti
Foto

J89i25ř30í 44V66l66h15a

22. 5. 2013 14:13

Ač sám příslušník této menšiny nevidím důvod proč to dávat najevo na veřejnosti. Je to moje soukromá věc. Jestli chceme aby nás společnost respektovala, tak se musíme chovat jako ostatní. To že jsem gay není nic vyjimečného a nejsem na to ani tak hrdej, abych kvůli tomu lítal v průvodu. To ale neznamená, že se za sebe stydím. Od toho mám rodiče.

2 0
možnosti

Láska je láska, když chodí holky s holkama, kluci s klukama a Zeman s Putnou na panáka ;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS