Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Haló jaro, kdepak jsi? Lidem zimou zamrzly mozky...

Tak minulý týden nám paní zima ukázala, že se své vlády ještě asi jen tak nevzdá... Přišly mrazy a napadlo plno sněhu a začaly se opět objevovat nové průzkumy o tom, koho by voliči volili do poslanecké sněmovny.

První místo ČSSD nebudu komentovat, je to tak vždy, když vládne "pravice" posiluje "levice" a obráceně. Co mne však šokovalo a to celkem dost bylo druhé místo TOP 09. Musel jsem si několikrát protřít oči, abych se přesvědčil, že se mi to nezdá... Topka je druhá za socany... bože, jak je to možné? Vždyť největší vládní zlo pochází z Topky... Drábek a hlavně Kalousek!

Lidé jsou prostě zblblý z toho, že kníže Karel není prezidentem a na Hradě bude Zeman. A proto se rozhodli to panu knížeti nějak kompenzovat? Vždyť každý soudný člověk by měl pochopit, že kníže je předsedou Topky, ale jen na papíře a papír, jak víme, snese všechno. Otěže Topky drží pevně ve svých rukou Mirek Kalousků... Vždyť jediná Topka poslala do prezidentských voleb svého "předsedu". Ostatní strany to neudělaly? Proč? Protože Topka prostě nestojí na panu knížeti, kdyby ano, tak by jeho zvolení prezidentem znamenalo pro stranu konec. Voliči, toto prostě nevidí, nebo to prostě nechtějí vidět. Na Kalouska nadavají kudy chodí, ale pod vlivem solidarity s panem KS jsou ochotní volit i Kalouska. A nikdo snad nevěří, že by se Kalousek nespojil třeba i s čertem, jen aby mohl usednout v další vládě.

Tento týden začaly teploty být nad bodem mrazu, sníh pomalu mizí a s přibývající teplotou snad opadne chlad, jenž zavládl v této zemi s prezidentskou volbou. Lidé začnou znovu myslet a pochopí, že kníže by byl asi lepší prezident, ale že on není TOP 09.

Pěkný den a vůbec začátek předjaří přeje Jiří Vlha

PS: nejsem voličem ČSSD, KSČM ani ODS... jelikož nevím koho volit, ale moje politické myšlení a smýšlení je pravicové, a tak doufám, že se objeví strana, jenž bude za to stát a nebude to spolek vykuků jako VV a nevolená strana Lidem.

Autor: Jiří Vlha | úterý 26.2.2013 12:21 | karma článku: 13,91 | přečteno: 666x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové ostřelovali Charkov, střely zasáhly obytné domy a zranily dva lidi

24. dubna 2024  8:33

Sledujeme online Rusko útočilo střelami S-300 na východoukrajinský Charkov. Poničené jsou čtyři obytné budovy a...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 7:53

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při incidentu se...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik