Nový rok a všechno zůstává stejné

16. 01. 2013 16:30:00
Tak je to tady, už jsem zase zpět a zjišťuji, že vše je tak jak má být. Začal sice další rok, ale vše se veze ve starých kolejích. Byla tu možnost, že třeba vůbec " první přímá volba prezidenta " přinese nějaký rozruch a ono prdlajs. Kdo čekal, že by snad uspěl někdo jiný než pan kníže a jezevec z Vysočiny, byl asi zklamaný.

I všechny televize pochopili, že tato událost je asi to jediné, co lidi zajímá počátkem roku. Ale co mě dostalo úplně zaručeně bylo hned po vyhlášení výsledků (ne hned, až druhý den), jak začaly všechny televize pořádat hon na možnou budoucí paní prezidentovou. Važení přátele, mě je úplně jedno kdo bude příští pan prezident, jelikož jsme vybírali z menších zel a už vůbec je mi jedno kdo bude příští paní prezindentová. Já vím, že většina z vás se ohradí, že jsem to mohl změnit, kdybych šel volit, ale já to změnit nemohl, jelikož nekandidoval nikdo, komu bych dal hlas. Prostě člověk který by měl podle mne být prezidentem nebyl na kandidátce. Možná se ptáte, kdo by to měl být. Osobně mě nikdo nenapadá... Chvíli jsem zvažoval France nebo Roithovou. Po několika debatách jsem zjistil, že pan Franc ví hodně o kultuře, ale to ostatní je mu nějak cizí a moc o tom neví. A u paní Zuzany mi přišlo, že je zase až moc pro EU. Je nám všem jasné, že jsme součástí Evropy, ale nemusíme zase být úplně happy ze všeho co si EU usmyslí, že to jsou občas pěkné kraviny.

Takže koho bych chtěl za prezidenta já? Člověka, který je chytrý, ale tak akorát, má všeobecný přehled, je poctivý, politiku chápe jako službu společnosti a né jako korýtko, je považován u nás i v zahraničí. Že takový člověk u nás není?! Možná je, ale nebyl v prvním kole prezidentských volbách a proto jsem nikoho nevolil a volit nebudu.

Přeji hezký den a vůbec celý rok a doufám, že si vyberete prezidenta, na kterého budete hrdí.

Jiří Vlha

Autor: Jiří Vlha | středa 16.1.2013 16:30 | karma článku: 6.82 | přečteno: 587x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 21.68 | Přečteno: 316 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 40 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 287 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 503 | Diskuse
Počet článků 53 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1104

Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...