Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pátek 13. ještě štěstí, že není Silvestr

Večer si nachystám budík v mobilu, abych ráno nezaspal. Dám si ještě jednu partičku Birds, mobilní hry na které jsem závislý a půjdu spát. Asi jsem rozrušením ze hry, nebo nedopatřením vypnul ten budík.

Ráno pátek 13. Vzbudím se v 7:30. No vzbudím. Probere mne olízování pejsků, jenž mají potřebu vykonat to, co i mne nutí vstát. Kouknu na hodiny... a už to začíná, hlavně zachovat chaos a paniku. Mám být v práci v 8. hodin. Mám 15 minut na vykonání všech ranních potřeb a to i pejsci žádají svoje. Sedět na záchodě a při tom se oblékat do věcí co jsem rychle pozbíral, vyžaduje velkou zručnost, ale zvládl jsem to. Teď jsou na řadě pejsci, rychle ven... kluci asi chápou vážnost situace a tak vykonávají potřebu za chůze a já v poklusu zbírám jejich poklady. Rychle zpět domů a potom zase ven a na autobus.

Do práce přicházím jen o 5 minut později, ovšem zapomněl jsem doma čipovou kartu, takže se nedostanu do budovy... musím zavolat kolegovi ať pro mne příjde. A je to tady... telefon i doklady zůstaly doma s čipovkou. Bomba, aspoň že jsem nezapomněl klíče. Naštěstí nejsem jediný kdo dnes nestíhá, takže do budovy jdu s kolegyní, jenž proklíná osud.

V práci jde vše tak jak má, když pominu fakt, že kávu vyleju do papírů, které mám za chvíli odnést šéfovi, barva v toneru už zase není, papíry v tiskárně taky, to nemluvím o sešívačce a jiných udělátkách, jenž mají zpříjemnit a ulehčit život, ale dnes je to naopak. Mne to ovšem nevadí, pro mne je to den jako každý jiný. Ovšem už kolem oběda se to komplikuje... dnes jíst nebudu, peněženka doma a žravenky taky. Přežiji jen na kávě a polystyrénu máčeném v jogurtu co tu zbyl z minulého týdne... odpoledne v pohodě a už jsem na cestě domů.

Autobus je překvapivě prázdnější, takže si v pohodě sednu a najednou slyším to magické souvětí "kontrola jízdenek, předložte své jízdenky" a já mám kartu Pražana v peněžence... super... doklady tamtéž... je to v prde.i. Vyřídím to celkem rychle a potom už v pohodě dorazím domů.

Je večer, sedím pohodlně u televize a už mám zase v ruce mobil a hraji... pátek 13. jěště štěstí, že dnes není Silvestr.

S přáním pěkného dne a ať 13 je šťastné číslo Jiří Vlha

PS: Tento příběh je smyšlený, neobsahuje skutečné udalosti, ani nepopisuje skutečné osoby. Veškerá podobnost je ryze náhodná

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Vlha | pátek 13.1.2012 15:00 | karma článku: 7,91 | přečteno: 520x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila na sklady s ropou

17. května 2024  6:42

Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Ruské letouny omylem svrhly nejméně 38 bomb na vlastní území, píší i ruská média

17. května 2024  6:31

Nejméně 38 leteckých bomb svrhly ruské letouny za poslední tři měsíce na ruské a okupované území na...

Sudetští Němci pořádají třídenní sjezd. Zúčastní se český velvyslanec

17. května 2024  6:15

V bavorském Augšpurku začíná třídenní sudetoněmecký sjezd, který se krátce před volbami do...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik