Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Vzala sis ty prášky?

Mohlo to být ráno jako každé jiné, nebylo. Zjistil jsem, že můj MP3 přehrávač nemá šťávu, jelikož jsem ho včera z nezjištěných důvodů zapoměl vypnout. Takže dnes budu muset změnit svůj zavedený zvyk cestování. Dnes se mi cestou do práce nebude do uší linout hudba, ale budu nucen poslouchat hlasy ostatních lidí, cestujících se mnou pražskou MHD.

Možná to dříve bylo v eMHáDé jiné, ale s nástupem mobilních telefonů, máme možnost zavítat do soukromí dalších spolucestujícíh. A to většinou nechtěně. Ale stačí, aby zazvonil telefon a už to jede. "ahoj jsem zrovínka v autobusu, musela jsem jet dřív. No dnes máme tu poradu... jsem ti to říkala... jo prášky jsem si vzala... jsem blbá?... snad jsme se dohodli" A už víme všichni okolo, že paní nemá danu a tudíž pán se nemá... paní bere prášky. Já chápu, že to je pro někoho moc důležité, životně důležité, proč to však musí vědět polovina cestujícíh v busu č. 177.

A už tady máme další telefonát. "ahojky... dnes jdu do práce později... mám nějaké vyřizování... představ si co ten můj blbec zase udělal" následuje výčet všeho co ten její blbec udělal. Docela jsem se nasmál a musím uznat, že paní má doma asi veselo. " tak papa zavolám ti odpoledne". A už zvoní další telefon " nazdar... jo ten mejl jsem poslal už včera, prosím tě zavolej na Ajtý, že nějak blbne ten program, ať se na to Honza koukne, sr.l jsem se s tím až do do půl dvanáctý, takže jsem ani neviděl jak ten Berdych hrál... jo prohrál... sledoval jsem to onlajn na netu při práci. Tak čus v práci. Berdych prohrál? To jsem nevěděl, já se díval na španělskou ligu. Nananana Bad romance řve Lady Gaga z dalšího telefonu, to už jsem naštěstí ve Vysočanech a vystupuji. Cesta tramvají trvá jen 3 minuty, takže mám možnost být svědkem jen jednoho telefonátu. "Ahoj Máňo, zrovna jedu do toho Lídlu... no mají tam dnes levný toaletní papír... zpátky to vezmu přes Tesco... co ti tam mám vzít?... co rohlíky za korunu... já si taky vezmu a dám je do mrazáku". Jakou mají další nabídku v obchodech se nedozvím, jelikož už musím vystoupit. Škoda.

Příjdu do práce vezmu si prášek na bolení hlavy, zajdu na krátkou poradu, zavolám na IT, jelikož nějak blbne počítač... Po práci se musím stavit v Lídlu. A připomeňte mi, že si musím nabít MPétrojku.

Děkuji a Hezký den

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Vlha | úterý 22.11.2011 16:00 | karma článku: 18,67 | přečteno: 1626x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Varšava jako první polské město zakázala kříže na úřadech, opozice se bouří

17. května 2024  7:21

Varšava jako první město v převážně katolickém Polsku zakazuje kříže v městských úřadech a...

Texaský guvernér omilostnil muže odsouzeného na 25 let za zabití demonstranta

17. května 2024  7:04

Guvernér Texasu Greg Abbott udělil milost muži, odsouzenému k dvaceti pěti letům vězení za to, že v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42

Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Ruské letouny omylem svrhly nejméně 38 bomb na vlastní území, píší i ruská média

17. května 2024  6:31

Nejméně 38 leteckých bomb svrhly ruské letouny za poslední tři měsíce na ruské a okupované území na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik