Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

20. 05. 2013 11:40:00
Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

Začátkem měsíce se kvůli vážné a těžké nemoci v rodině otočil můj život vzhůru nohama a člověk musel najednou více telefonovat, jelikož bylo potřeba zajistit chod rodiny a domlouvat se na dalších věcech. Najednou člověk pocítí, že volání 6,50 za minutu, nebude to pravé ořechové. Přispěl k tomu i fakt, že když jsme potřebovali změnit tarif na telefonu u nemocného člena rodiny, začaly neskutečné a neuvěřitelné problémy a zmatky, ze strany Vodafonu. Proto jsem se rozhodl, že využiji služeb jiného poskytovatele a vybral jsem si jiného operátora. Moje volba padla na Mobil.CZ. Zde je možnost jako u všech operátorů, převést číslo stávající na nového operátora. Rozhodli jsme se, že převedeme jen číslo nemocného, aby se nestresoval, že se mu nikdo nedovolá na nové číslo apd.... Kdo někdy měl doma člověka po mozkové příhodě, zjistí, že dotyčný se tak trochu vrací do dětských let. Po zakoupení simky od Mobil.CZ jsme v internetové samoobsluze aktivovali a vyřídili jsme si žádost o převod telefonního čísla. Dne 14.5.2013 jsme operátorovi Vodafone nadiktovali po telefonu číslo žádosti o převod, které nám přidělil operátor Mobil.CZ, toto číslo žádosti bylo vygenerováno samoobsluhou Mobilu CZ. Zavolali jsme operátora Vodafone (asi deset spojení s operátorem) a současně jsem jim nadiktoval i číslo žádosti převodu stávajícího telefonního čísla Vodafone a oznámili jim, že od nich odcházíme a žádáme, aby jedno ze stávajících čísel bylo převedeno na Mobil.CZ. A tak to začalo, zmatek nad zmatek, chápu, že žádná společnost nechce, aby od ní odcházeli její dlouholetí zákazníci, takže začalo nabízení a vnucování výhodnějších tarifů, proseb, ať vydržíme do konce měsíce, že Vodafone nabídne nové tarify atd... Ještě včera dopoledne (což byla ještě k tomu neděle), znovu volali z Vodafonu, aby se ujistili, která,že to vlastně čísla ruším a , které číslo si nechávám převést? Pokud vlastníte 3 ks SIM karet, je to pro operátora asi veliký hlavolam, co po něm vlastně chcete, co se mění a co zůstává!!! Naše rozhodnutí zvrátit a tímto zamezit převodu telefonního čísla k jinému operátorovi se jim nezdařilo, jelikož jsme byli již pevně přesvědčeni o změně operátora.

Ovšem dnes mi Vodafone oznámil, že žádný požadavek na změnu u sebe v systému nemá a vlastně se snažil ze mě udělat debila, hlavně, že u každého hovoru se ozve, že je hovor nahráván a je možno se přesvědčit, o těchto hovorech. Podívat se do této historie hovorů bude rozhodně větší problém, než provést požadované úkony a změny.

Takže milý Vodafone, chtěli jsme si nechat jedno číslo stále u Vás, aby ti co mají Vodafone na tom nebyli bití, ale s Vaším jednáním jsem se rozhodl pro definitivní odchod. Doufám, že převod proběhne tak jak má, podle zákona a už nikdy s Vámi nechci nic mít společného. lhát klientovi přímo do ucha, že jsem nežádal o žadný převod čísla se mi zdá podlé a nedůstojné jednání Vašich operátorů. Já když něco zvojtím, tak si přiznám chybu, stane se, ale ne 100 chyb během jednoho týdne na třech simkách, to nedokázal ani registr vozidel u tří vozů, a všichni dobře víme , co to bylo za paskvil!!!!

S přáním pěkného dne Jiří Vlha

PS: u Mobil.CZ mám problém s dobitím kreditu přes kartu, tak snad to dájí brzy do pořádku, abych mohl mít konečně klid.

Autor: Jiří Vlha | karma: 11.53 | přečteno: 659 ×
Poslední články autora