Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vodafone versus Mobil.CZ

20. 05. 2013 11:40:00
Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

Začátkem měsíce se kvůli vážné a těžké nemoci v rodině otočil můj život vzhůru nohama a člověk musel najednou více telefonovat, jelikož bylo potřeba zajistit chod rodiny a domlouvat se na dalších věcech. Najednou člověk pocítí, že volání 6,50 za minutu, nebude to pravé ořechové. Přispěl k tomu i fakt, že když jsme potřebovali změnit tarif na telefonu u nemocného člena rodiny, začaly neskutečné a neuvěřitelné problémy a zmatky, ze strany Vodafonu. Proto jsem se rozhodl, že využiji služeb jiného poskytovatele a vybral jsem si jiného operátora. Moje volba padla na Mobil.CZ. Zde je možnost jako u všech operátorů, převést číslo stávající na nového operátora. Rozhodli jsme se, že převedeme jen číslo nemocného, aby se nestresoval, že se mu nikdo nedovolá na nové číslo apd.... Kdo někdy měl doma člověka po mozkové příhodě, zjistí, že dotyčný se tak trochu vrací do dětských let. Po zakoupení simky od Mobil.CZ jsme v internetové samoobsluze aktivovali a vyřídili jsme si žádost o převod telefonního čísla. Dne 14.5.2013 jsme operátorovi Vodafone nadiktovali po telefonu číslo žádosti o převod, které nám přidělil operátor Mobil.CZ, toto číslo žádosti bylo vygenerováno samoobsluhou Mobilu CZ. Zavolali jsme operátora Vodafone (asi deset spojení s operátorem) a současně jsem jim nadiktoval i číslo žádosti převodu stávajícího telefonního čísla Vodafone a oznámili jim, že od nich odcházíme a žádáme, aby jedno ze stávajících čísel bylo převedeno na Mobil.CZ. A tak to začalo, zmatek nad zmatek, chápu, že žádná společnost nechce, aby od ní odcházeli její dlouholetí zákazníci, takže začalo nabízení a vnucování výhodnějších tarifů, proseb, ať vydržíme do konce měsíce, že Vodafone nabídne nové tarify atd... Ještě včera dopoledne (což byla ještě k tomu neděle), znovu volali z Vodafonu, aby se ujistili, která,že to vlastně čísla ruším a , které číslo si nechávám převést? Pokud vlastníte 3 ks SIM karet, je to pro operátora asi veliký hlavolam, co po něm vlastně chcete, co se mění a co zůstává!!! Naše rozhodnutí zvrátit a tímto zamezit převodu telefonního čísla k jinému operátorovi se jim nezdařilo, jelikož jsme byli již pevně přesvědčeni o změně operátora.

Ovšem dnes mi Vodafone oznámil, že žádný požadavek na změnu u sebe v systému nemá a vlastně se snažil ze mě udělat debila, hlavně, že u každého hovoru se ozve, že je hovor nahráván a je možno se přesvědčit, o těchto hovorech. Podívat se do této historie hovorů bude rozhodně větší problém, než provést požadované úkony a změny.

Takže milý Vodafone, chtěli jsme si nechat jedno číslo stále u Vás, aby ti co mají Vodafone na tom nebyli bití, ale s Vaším jednáním jsem se rozhodl pro definitivní odchod. Doufám, že převod proběhne tak jak má, podle zákona a už nikdy s Vámi nechci nic mít společného. lhát klientovi přímo do ucha, že jsem nežádal o žadný převod čísla se mi zdá podlé a nedůstojné jednání Vašich operátorů. Já když něco zvojtím, tak si přiznám chybu, stane se, ale ne 100 chyb během jednoho týdne na třech simkách, to nedokázal ani registr vozidel u tří vozů, a všichni dobře víme , co to bylo za paskvil!!!!

S přáním pěkného dne Jiří Vlha

PS: u Mobil.CZ mám problém s dobitím kreditu přes kartu, tak snad to dájí brzy do pořádku, abych mohl mít konečně klid.

Autor: Jiří Vlha | pondělí 20.5.2013 11:40 | karma článku: 11.13 | přečteno: 657x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Milan Šupa

Co jsou Zákony Boží?

Zákony Stvořitele nemohou být zákony, pocházejícími od lidí, ale musí být Zákony přírodními. Zákony vesmírnými, nebo univerzálními.

24.11.2017 v 15:15 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 2 | Diskuse

Pavel Nitka

Má svoboda v předposledním roce normalizace aneb Jak jsem se bál medvěda

A kdo by se taky té šelmy nebál? Je to velké, má to drápy, má to zuby, rychle to běhá a dokonce to leze i po stromech. A když to kousne, tak to hodně bolí. Alespoň jsem o tom něco četl...

24.11.2017 v 14:30 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 66 | Diskuse

Karel Trčálek

Black Friday, den předčasného narození Páně

Ceny padají, boží království přichází. Tak nějak by to mohlo vypadat v ráji. Vše skoro zadarmo a nad tím se vznášejí andělé

24.11.2017 v 11:44 | Karma článku: 12.64 | Přečteno: 268 | Diskuse

Martin Faltýn

Black Friday - za kolik?

Dnes na nás zase prodejci vyrukovali s "černým pátkem" - zcela světově neuvádějí český překlad. Jak by ne: u nás se barevné dny asociují s Velikonocemi. Nicméně prodejci ochotně kopírují kdejakou šanci prodat - otázka ovšem zni:

24.11.2017 v 10:57 | Karma článku: 9.36 | Přečteno: 368 | Diskuse

Libuse Palkova

Bělobrádek maskovaný antisemita?

Aneb daně-platit či neplatit? Včerejší blog o daňových rájích vzbudil diskuzi, ve které někteří blogeři, spíše než aby diskutovali o tématu samotném, nadávali autorce kvůli levicovým názorům.

24.11.2017 v 9:22 | Karma článku: 17.18 | Přečteno: 645 | Diskuse
Počet článků 53 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1101

Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.