Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Já už to prostě nechápu

Už jen 6 dní a bude klid. Budeme mít nového prezidenta. Obrazně, půlka národa bude naštvaná a půlka národa bude šťastná. Do které skupiny budu patřit já, je jasné z mého minulého blogu.

Co mě ovšem dostává do varu, je celková hystérie, kolem toho. Já sice chápu, že pro většinu lidí, je to volba a zároveň boj o žití a nežití, ale ruku na srdce, opravdu máte dojem, že se něco změní?

Proč bych měl v demokratické společnosti trpět za to, že jsem se svobodně rozhodl, koho budu volit. To opravdu vypadá na Klusovské  demo demokracie.

Synek prezidenta se naveze do jednoho kandidáta a už máme o senzaci postaráno. Rodiče, studenti, veřejnost jsou rozhořčení. A nebylo to náhodou úmyslné od toho synka. Na druhou stranu, špatná reklama je taky reklama.

Režisér, jenž za totality točil , jako na běžícím páse, je najednou charakterově ryzí, jako původ peněz Standy Grosse. Herec, kterého se to dotýká, začne hlásit svou pravdu, aby vrátil útok (mají na to právo oba, ale asi nebudou zrovna těmi, kdo by měli hlásat pravdu a zrovna jejich názor koho budou volit mi je šuma fuk)

Aktivista z Brna, kde je zrovna asi nuda, se rozhodl, že je třeba se omluvit paní T.S. , jelikož se zjistilo, že neumí česky. Kdo bude chtít, vždycky si kopne a záleží jen na paní Therese, jak se s tím vypořádá.

Prosím Vás lidi klid, opravdu si myslíte, že jeden nebo druhý tady něco změní ?

PS: V práci se nebudu bavit asi s nikým, jeden volí toho, druhý zas onoho. Ani jeden nebude volit toho, koho jsem chtěl já.  Prostě projevují své názory a to se u nás neodpouští.

Autor: Jiří Vlha | pondělí 21.1.2013 12:26 | karma článku: 14,00 | přečteno: 783x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  10:54

Přímý přenos V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  10:53

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Moderátorka Porupková ukázala jizvu v dekoltu a promluvila o rakovině

25. dubna 2024  10:48

Moderátorka zpráv FTV Prima Soňa Porupková (34) se na sociální síti svěřila fanouškům s tím, že má...

Šéf sněmovny Johnson přišel na univerzitu podpořit Židy, dav na něj bučel

25. dubna 2024  10:41

Studenti newyorské Kolumbijské univerzity ve středu pokřikovali a bučeli na předsedu Sněmovny...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik