Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Škrabošky dolů, ať je zábava kouzla zbavená

Minulý týden jsem se na svém blogu loučil se svými imaginárními kamarády na Revue iDnes... dnes máme poslední den, kdy si budeme moc přisadit pod vtipnými nicky na diskusích k naším obdivovaným českým celebritám. Od zítra už vtrhne na diskusní fóra šeď a nuda... Kdo chce kam, pomožme mu tam. Přidávám povídku o těch jenž mi budou chybět a jestli jsem na někoho v návalu smutku zapomenul, tak se omlouvám.

Chanuka s Bílou kočkou převlečenou za trpaslíka se cítily jako Spalovač šancí, když minuly Willize a Kurriho, jenž mířili na Trasu G brněnského metra. Honza Florida sliboval Já už budu hodný Kalousku, když mu doktoři Leopardo Di Kardio a Dr. Fe oznámili, že Prostřední varle je jako Líný vlk. Karelka a Chachris zjistili, že Pravda bolí a že Posel z Liptákova Chudým bral, bohatým dával. Labia Majora Zemanová křičela na cenzora Patricka Ty máš svaly, já mám čáry a Dp11 jí dalo za pravdu. Regína a Jarča Cimrmanová poslouchaly Markův Zvon (nemám povolení použít originální znění nicku), jenž právě odbil 24 hodin. Indra Vvostrá všem co potkala tvrdila, že MFD to hráje s náma. Bratři v triku se rozhodli všem uvařit... Slepice na paprice se zdála dobrou volbou, ale Želvák před smažením tohoto názoru nebyl. Sykora zapěla jak v roce 1979 a odletěla pryč.

Vážení internetový a diskutující kamarádi, měl jsem rád všechny Vaše příspěvky v Revue. Dnes mám špatný den, jelikož se naše cesty na tomto portálu rozcházejí. Co si budeme nalhávat, někdo půjde jinam, někdo zůstane, někdo skončí ouplně. Já se budu snažit nacházet Vás dále na jiných stránkách.

S pozdravem a přáním pěkných dní mojí přátelé Jiří Vlha Sykora1979

Autor: Jiří Vlha | středa 31.10.2012 14:01 | karma článku: 10,43 | přečteno: 1048x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28,  aktualizováno  13:59

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Zakázky TSK jen vyvoleným. Za manipulaci tendrů soudí 15 lidí a čtyři firmy

23. dubna 2024  13:46

Hlavní líčení v kauze zmanipulovaných zakázek Technické správy komunikací hlavního města Prahy...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03,  aktualizováno  13:29

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, ovšem s kroky k vyšší ochraně...

Protesty za Gazu zachvacují americké univerzity, policie masivně zatýká

23. dubna 2024  13:27

Kolumbijská univerzita v pondělí kvůli demonstracím zavedla distanční výuku a na nedalekých...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik