Diskuse

Vodafone versus Mobil.CZ

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem odešel od Vodafone, kde jsem byl 10 let. Trvalo to měsíc než vše převedli k O2. Pokud mě ale naštvou půjdu zase jinam, na převodu nelze prodělat. Dobrého operátora si nikdy nevyberete někdy R^ někdy Rv

0 0
možnosti

J33a62n 98F15r63o60l46í22k

20. 5. 2013 12:55

Mladý muži, jsem o generaci starší, ale vím, že spát sladkým spánkem se v kapitalismu nenosí. Jednou ročně je třeba dát výpověď ze všech služeb a najednou se vyrojí úplně jiné ceny než platíte. Také je třeba překonat svoji lenost a nikam netelefonovat. Výpověď hezky písemně a doporučeně. Těch pár kč za poštu se bohatě vyplatí. Tak jsem postupně vyučil UPC, Vodafone, E.ON, RWE a další poskytovatele včetně všemožných pojistek a povinného ručení. Chápu, že pracující člověk nemá tolik času jako důchodce, ale pokud nechcete zažít příběh, který popisujete jiná cesta není.

1 0
možnosti

Já od Vodafonu odcházel někdy před rokem a nedělali mi problémy. V mém případě to nebylo kvůli nespokojenosti, ale protože mi nemohli nabídnout podmínky, které mám v rámci podnikové sítě (voláme si v rodině všichni zadarmo a bez příplatku; za poslední měsíc jsem platil za dvě telefonní čísla 21 korun).

Vodafon se ale taky hodně pokazil – zlatý Oskar blahé paměti.

0 0
možnosti
Foto

J89i47ř83í 26V90l50h86a

20. 5. 2013 12:03

My jsme právě začínali taky u Oskara, ten byl super aspoň ze začátku.

0 0
možnosti