Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všichni sbírají, ale hromádek je všude plno. ;-D Včera jsem viděl reportáž, úklidová služba na svém úseku DENNĚ sesbírá 50 kg psích exkrementů.

1 0
možnosti

J73a54r22a 14R42a14n22k

10. 4. 2013 20:35

Neni to treba zpusobeno tim, ze mesta nemaji dostatek tech "boxu", z kterych si pytliky vytahnete a stale jeste neni dostatek odpadkovych kosu.....mozna8-o

0 0
možnosti

I když mám psy rád, za to mi žádný nestojí, abych po něm sbíral hovínka. :-P

0 0
možnosti

Jako majitelka velkého psa se bráním!! Náš drobek koná potřebu natřikrát, pokaždé na velikost chlapské dlaně a já pokaždé poctivě sbírám!! Občas musím zakleknout pod keř,málem kleknu do cizího,ale sbírám. Rodiče mě tak vychovali, že se obaly od sušenek háží ko koše, žvýkačka se neplive na chodník, a tak mi přijde normální sebrat h...a po našem psovi. Poplatek ráda zaplatím,dostanu "psí sáčky" a je to daň za to, že pes očurá městský strom nebo lavičku a zpočátku otravoval sousedy vytím.

Nejhorší zkušenosti mám s dámamy a slečnami, které jsou velké milovnice psů,ale h..po jorkřírovi,pudlovi nebo bíglovi nezvednou. Asi si myslí,že na dětské botičce nesmrdí.

Je to pořád dokola, psi za nic nemůžou, chyba je v nevychovaných bezohledných lidech.

6 2
možnosti

R^!

(Mám bígla, ale neberu to osobně. - sbírám ;-))

1 0
možnosti

Jako blázen si připadat nemusíte - když tím netrpím já... mám totiž na klíčích baterku a tou si svítím. Abych za tmy po Ančí sebrala její nadělení a nešlápla při tom do cizího. Tlemí se mi celý sídliště, říkají mi pytlíková světluška ;-D

2 0
možnosti
Foto

Problém psích hovínek řešit nehodlám, jen jsem si vzpomněl, že za časů mého totalitního mládí jsem v Praze pravidelně vídával kropicí vozy, které proudem vody smetly veškerý bordel z vozovky. Po chodnících jezdila multikára a činila totéž. Nechci se zastávat nezodpovědných majitelů psů, rovněž chápu, že v zimě to technicky příliš nejde, ale vzpomene si někdo, kdy a zda vůbec viděl kropicí vůz?

1 0
možnosti

V našem malém moravském městě kropicí vůz nemáme, ale úklidový náklaďák a multikáru ano. Bohužel z trávníků a od stromů ty h..nikdo neuklidí. Když je hodně horko,tak nám ulice v centru pokropí hasiči. Pitnou vodou.

0 0
možnosti

Mám podobné zkušenosti. Já stejně jako většina pejskařů a pejskařek, majitelů malých a středních plemen, sbíráme. Nosím pytlíky po kapsách a to v takovém množství, že jsem schopná poskytnout jeden někomu v nouzi. Občas sáček dokonce vnucuju, když vidím, že některý páníček se ke sbírání nemá. Většinou je "nesběrač" tak překvapený, že sebere. To, co většinou "zdobí" chodníky a trávníky, jsou exkrementy velkých plemen. Zvlášť teď, když roztál sníh, je to hnus. V našem městě instalovali několik stojanů se sáčky, ale radši spoléhám na vlastní zásoby. Na magistrátu si mohu vyzvednout roli, která vystačí na rok, a kromě toho schraňuju mikrotéňáky od pečiva a ovoce.

1 0
možnosti

D86a56d82a34k 38P70e54t81r

10. 4. 2013 13:16

Problém, velké plemeno, velké hovínko. Tak se raději pan pejskař tváří, že úsilí svého miláčka  o vyprázdnění nevidí. Potřeboval by sebou lopatu s kyblíkem. Nejhorší je pro mě to, že když kráčím po trávníku pro náš malý produkt Karinky, vyšlápnu cizí.

0 0
možnosti

P37e71t64r 93Š14v54e38c

10. 4. 2013 12:22

Tohle je taky pořád dokola .....

Pejskaři - banda nezodpovědných lidí -  jako obvykle, budou mít plná ústa řečí, ale aby zvedli  ***** z chodníku po svém psu, to je ani nenapadne. Aby naučili pejsánka třem základním povelům o tom už ani radši nemluvím

!!Slušným majitelům psů, což je asi tak 5% se OMLOUVÁM !!

3 0
možnosti

To me stve i to, ze hodny a pritulny psik se chce kamaradit a otira se a slinta. Obvykle pak majitele upozornim, at toho jeho milacek necha, nebo ho silne nakopnu.

3 1
možnosti

kdybyste nesmrděl, tak se vás nebude chtít žádnej pes otírat

1 7
možnosti
Foto

:-)R^jsem sbírající a štve mě to taky.

5 0
možnosti
Foto

Druhý problém vidím v tom, že například v našem městě dost kašlou na doplňování sáčků na exkrementy. Takže lidi jdou ke koši, v dobré víře,že tam bude pytlík, a protože tam není, tak nechají výkal výkalem a jdou. Málokdo si nosí nějaký sáček z domova. Já mám po té zkušenosti vlastních sáčků plnou kapsu, ale poprvé jsem také zamířila ke koši v domění, že si tam nějaký utrhnu:-)

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS