Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JoeB

13. 9. 2012 20:56
a prece tece

Tak nakonec vse dobre dopadlo. Neplati dal a voda zase tece.

0 0
možnosti

oldfashioned Kokodák v1b

21. 8. 2012 14:31
...

R^

0 0
možnosti

dana33

7. 8. 2012 0:23
To se mne libi

Blog se mi libi, trefil hrebik na hlavicku. KARMA!

0 0
možnosti

pavel-m

7. 8. 2012 11:04
Re: To se mne libi

Blog se mi vůbec nelíbí, majitel má neplatičům dát vyhazov a platičům vodu poskytnout. A ne to nechat eskalovat.

0 0
možnosti

Medved.92

6. 8. 2012 1:33
Možná byste měl vědět,

že v těch domech žije hodně lidí, kteří platí nájem. Ale majitel nezaplatil za vodu, tak mají smůlu... Tak si spíš zkuste představit co byste dělal Vy, kdyby vám zavřeli vodu protože sousedi neplatí ;-)

5 0
možnosti

stalo se něco divnýho

6. 8. 2012 2:01
Re: Možná byste měl vědět,

nenech se vysmát, medvěde

1 0
možnosti

maverick25

4. 8. 2012 23:25
Mluvíte

mi z duše. Taky už mám po krk všeho toho "rasismu". Svoje práva, to znají kolikrát líp, než kdejaký právník. Ale jak mají mít povinnosti, už je z toho rasismus. Vy chcete aby naše děti chodili do školy? Jste rasisti. Mám platit nájem? Z čeho, já nepracuju, nikdo mě nechce, to je rasismus. A tak by se dalo pokračovat. Chce se mi z toho blít...

7 0
možnosti

Josefkl

4. 8. 2012 20:53
Nevím

jestli málo informací,že se neplatilo za vodu a ostatní služby je celkem jasné,ale dneska nezačli platit,ale uklízet kolem baráku.Kdo tam ten bodel léta dělal?

0 0
možnosti

klobouk.emanuel

5. 8. 2012 14:13
Re: Nevím

No já myslím že viník je jasný - hnusní rasisté a podobná individua.

0 0
možnosti

DISK

4. 8. 2012 14:33
Máte málo informací....

....na to, abyste činil takovéto závěry. A právě proto je dobré číst zprávy ;-)

 Nezlobte se, ale právě situace v Ostravě je úplně o něčem jiném, než píšete, takže pěkná trefa vedle.

7 0
možnosti

pipina z las vegas

4. 8. 2012 19:39
Re: Máte málo informací....

No Vlha, DISK má pravdu... Rv

0 0
možnosti

wiki5

4. 8. 2012 4:45
Včera, dnes a zítra ... se bude svět stále točit

jak si s tim zitrkem muzete byt tak jist?

0 0
možnosti

Albert Zweistein

3. 8. 2012 18:52
Hm, to jste si docela naběhl

možná by to chtělo, než příště budete smolit nějaký váš článek, najít si o tom nejdříve nějaké informace, acyste nebyl za hlupáka. Skutečný problém je tam absolutně v něčem jiném a to v nefunkční rozbité kanalizaci (nikoliv odpady). Kanalizace patří městu Ostrava a dalším dvěma vlastníkům, kteří se k ní nehlásí. Město odmítá kanalizaci opravit a čeká na rozhodnutí soudu, komu vlastně kanalizace patří. To všem nebránilo Ostravským vodovodům a kanalizacím, aby majiteli domu (Oldřich Roztočil) účtovalo vesele každý měsíc stočné (poplatek za odvod vody a dopadu kanalizací). Naopak majitel domu Roztočil uvedl, že nájemné mu v pořádku hradila většina rodin, které v domě bydlí. Takže tentokrát to není o nějakém vybydlení, ale o tom, že místo aby město opravilo kanalizaci a náklady pak vymáhalo na ostatních vlastnících (přesně jak to umožňuje Vodní zákon), tak radši vyhlásí dům za neobyvatelný a tím přesune veškeré náklady za vystěhování a zajištění náhradního bydlení na stát.

11 0
možnosti

Pepinie

3. 8. 2012 23:22
Re: Hm, to jste si docela naběhl

mě se něco doma rozbít tak, že by mi sračky tekly po chodbě tak zákon nezákon, pokud to nikdo nebude chtít opravit, opravím to na vlastní náklady a následně to budu vymáhat...ale to by oni neměli na herny, chlast a cigára, a nebo by to chtělo aby zvedli zadky a něco dělali...ale jó řvát je lepčejší...na sociálce to přece vždycky funguje...

18 0
možnosti

klobouk.emanuel

3. 8. 2012 18:28
A jak teď

vyřvávali o Hitlerovi a že sociálka jim nepomáhá... Když je mají přestěhovat na ubytovnu, kde teče voda ale kde jim asi nedají prachy na ruku tak to nee...

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik