Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

Je jasné, že nejvíce vtipná událost měsíce května byla viróza pana prezidenta. Vzhledem k tomu jak rychle přišla a zase odešla, bych doporučil panu prezidentovi používat antivirák Avast. Protože jediný vir který se objeví tak náhle a dá se tak rychle léčit, může být jedině vir jenž nakazí počítač. Nebo by to chtělo antivirák Antabus, ten prý také zabírá, ale ten vlastně není na viry, ale pro alkoholiky, co neumějí udržet na uzdě svojí chuť k pití.

Já osobně bych se přikláněl k tomu, že pan prezident byl napaden počítačovým virem. Ten zasáhl jeho harddisk, napadl ho, uložil tam tzv. Trojského koně a pak se nechal odstranit. Trojan čekal na svojí příležitost, až bude moci začít škodit a ta přišla s jmenováním profesora Putny. Virus začal pomalu, ale jistě tropit hlouposti a poškozovat harddisk(a mám dojem, že těžce a natrvalo). Nechci se zastávat pana Putny, jelikož je mi to putna, ale na druhou stranu nechápu některá média, jenž ve spojení Putna-Zeman uvádějí, že si prezident tímto rozhodil homoobec v Česku. Nerozhodil. Jestli ti co chodí na GayPride a chtějí ukázat okolí, že jsou jako ostatní, tak ukazují pravý opak. A nezachrání to ani rádobyvtipný transparent. Prezident se chová jako malý rozmazlený spratek, který si myslí, že může všechno, jelikož není nikdo kdo by mu nařezal. Ale v jistém slova smyslu se tak chová i pan Putna.

Je květen, tedy máj, lásky čas, tak ať se pan Zeman vezme za ruku s panem Putnou, zajdou spolu na Petřín, tam si můžou dát panáka slivovice a urovnají společně tento úplně zbytečný problém.

S přáním pěkného dne a hodně vtipných dnů přeje Jiří Vlha

Autor: Jiří Vlha | středa 22.5.2013 13:15 | karma článku: 12,07 | přečteno: 581x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Bolení za krkem

Tak nám dnes prý zmizí kousek měsíce... My romantici se na to třeseme už teď. Večer bude příjemný, obloha jasná, ustoupí smog a mi budeme obracet zrak k zemskému souputníkovi.

25.4.2013 v 10:20 | Karma: 8,53 | Přečteno: 441x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Ázerbájdžán v Karabachu zboural arménskou vesnici, na místě staví mešitu

25. dubna 2024  18:55

Ázerbájdžán v jedné ze znovuzískaných vesnic v Náhorním Karabachu zbořil 200 let starý arménský...

Omezí dávky i povolení. Litva a Polsko pomohou Kyjevu s vracením branců

25. dubna 2024  18:12

Litva hodlá pomáhat ukrajinským úřadům s navracením ukrajinských mužů v branném věku. Ve čtvrtek to...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik