Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Svět nechápe, prostě nechápe...

kde Novak Djokovič pořád bere tu energii. Ptají se ho novináři z celého světa, kde Novaku bereš další a další síly, aby jsi mohl porážet další a další soupeře? ... my, obyvatelé České republiky to víme..., že to nevíte?..., ale ano, víte...

Jen ať si novinářská holota z celého světa láme hlavu, kde je zakopaný pes. My to víme a teď i povíme...vzpomínáte si na konec listopadu  2012? Co se událo ve Státní opeře?

Při vyhlašování výsledků "oblíbenosti" naších zpěváků, zpěvaček a hudebních uskupení, třetí "nejoblíbenější" zpěvák (jehož jméno už nesmíme vyslovovat, jelikož on už není on, ale on je někdo ouplně jiný) prohlásil, že přišel na to, jak z jalové krávy vymámit tele.

Rozpoutalo to obrovské halóóó a zmíněný už neumělec a nezpěvák, nám všem odtajnil své plány do budoucnosti. Díky nové technice dýchání, vyhraje Sigma Olomouc (mám dojem, že dvou let) Ligu Mistrů, už nezpěvák, ale jezdec WRC, vyhraje závod právě této kategorie.

A je to venku... někde prostě začít musel... a kde jinde začít, při skromnosti tohoto pána, než rovnou u světové jedničky v tenise Novaka Djokoviče.

Je to prostě jednoduché... Novak dýchá jinak než my ostatní a proto, taky poráží ostatní a má nekonečnou výdrž...

... zahraniční novináři nikdy nepříjdou na to, jak to Novak dělá, ale ten jehož jméno nevyslovuji, bude vědět, že za to vděčí jemu, nikomu jinému, jen jemu... vždyť přece v opeře tvrdil, že bude mít takový balík peněz, že všichni praskneme závistí... a jeho nová metoda přinese lidem s kterými bude pracovat, neskutečný úspěch. Novak je jen první vlaštovka... Vy jste se mu smáli, ale on vás ten smích přejde...

Hezký den

Jiří Vlha

 http://kultura.idnes.cz/daniel-landa-konci-karieru-dcj-/hudba.aspx?c=A121024_184333_hudba_jaz

Omluva: Sigma bude hrát jen finále, omlouvám se všem

Autor: Jiří Vlha | středa 23.1.2013 12:36 | karma článku: 8,34 | přečteno: 567x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Bolení za krkem

Tak nám dnes prý zmizí kousek měsíce... My romantici se na to třeseme už teď. Večer bude příjemný, obloha jasná, ustoupí smog a mi budeme obracet zrak k zemskému souputníkovi.

25.4.2013 v 10:20 | Karma: 8,53 | Přečteno: 441x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Řidiči, motorkáři, pejskaři, kočkomilci a jiná havěť...

Tak se nám udělalo konečně pěkné počasí a motorkáři vyrazili do ulic. Noviny mají zase o čem psát, jelikož motorkáři padají, létají a srážejí ostatní účastníky silničního provozu. Národ se ještě nevzpamatoval po duelu Karel proti Milošovi a už je tady další téma, které rozděluje občany. Já oč jsem automobilista, nepatřím mezi ty jenž by hromadně odsuzoval "ty nezodpovědné dárce orgánů".

24.4.2013 v 15:20 | Karma: 11,18 | Přečteno: 635x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Nikam nejedeme a můžete za to vy!

Vážený národe, jsi si vědom toho, že tvoje negativní reakce na reprezentační fotbalový team, stojí za tím, že vás námi vybraní poslanci nebudou zastupovat na turnaji v Soči?

23.4.2013 v 11:31 | Karma: 25,39 | Přečteno: 818x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Jsou to vaší miláčkové, tak to hovínko prosím seberte

V Praze se rozhořel boj o psí miláčky. Většina lidí chce, aby psí páníčkové byli ohleduplní, měli své mazlíčky na vodítku a hlavně si odpustili řeči typu, ten je hodný, toho se nemusíte bát. Největší problém, ale jsou samozřejmě hnědé nášlapné miny, které mazlíčkové nechají tam kde je to z nich vypadne. Není to jejich chyba. Pejskové jsou sice chytří, ale hovínko po sobě opravdu neseberou.

10.4.2013 v 11:54 | Karma: 25,36 | Přečteno: 1018x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Svátek neviditelných. Popřáli jste?

Tak včera ráno koukám na ČT24 a v infolince běží zprávy z domova, ze světa, sportu a informace o počasí. Jedna zpráva mi bere dech a já jsem neskutečně rád, že jsem si tu televizi zapnul. Mezinárodní den neviditelných. Bylo to samozřejmě psáno jinak, ale hned mne napadla myšlenka, čím si tato menšina zasloužila svůj mezinárodní den. Toto etnikum není na vymření, ba naopak.

9.4.2013 v 10:35 | Karma: 24,15 | Přečteno: 784x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Z Olomóca do Ostravy přes Krnov

Tak prý tu máme podle odborářů zase další tunel a to hned tak velký jako Opencard, ještě, že to není velké jako tunel Blanka. Může za to ministerstvo dopravy, které zrušilo výběrové řízení na provozovatele dopravy na železničním spojení Olomouc-Krnov-Ostrava a nabídla to přímo RegioJetu.

5.4.2013 v 12:05 | Karma: 16,66 | Přečteno: 585x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Proč tolik řevu, že přijel cirkus?

Tento týden přijel do Prahy na jednání s prezidentem, kterého jsme si zvolili ve svobodných volbách, a jenž je prezidentem jen asi 20% obyvatel, jeden z hlavních představitelů cirkusu, který si říká EU. Přirovnat toto uskupení k cirkusu, mě napadlo jen tak náhodou, jelikož když vidím většinu těch, jenž jsou v této "instituci" za naší republiku, vyšlo mi na mysl slovo šašek nebo klaun... a jak víme, ti se objevují právě v cirkuse.

4.4.2013 v 12:15 | Karma: 21,45 | Přečteno: 734x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Haló jaro, kdepak jsi? Lidem zimou zamrzly mozky...

Tak minulý týden nám paní zima ukázala, že se své vlády ještě asi jen tak nevzdá... Přišly mrazy a napadlo plno sněhu a začaly se opět objevovat nové průzkumy o tom, koho by voliči volili do poslanecké sněmovny.

26.2.2013 v 12:21 | Karma: 13,91 | Přečteno: 666x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Liška mazaná je ten náš Karel

Tak je to tady, druhé kolo voleb prezidenta. Miloš přišel se svou ženou i dcerou, před celou armádou novinářů, rodinka Zemanů vhodila svůj volební lístek do urny.

25.1.2013 v 15:29 | Karma: 20,10 | Přečteno: 1578x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Ještě tam není a už ho pohřbívají

Nevím jak vy, ale já se snažím nesledovat žádné televizní zpravodajství, krom zpráv ve 23 hodin na ČT24. Ty, ale většinou nevidím, jelikož už se ukládám ke spánku.

22.1.2013 v 9:36 | Karma: 22,62 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Já už to prostě nechápu

Už jen 6 dní a bude klid. Budeme mít nového prezidenta. Obrazně, půlka národa bude naštvaná a půlka národa bude šťastná. Do které skupiny budu patřit já, je jasné z mého minulého blogu.

21.1.2013 v 12:26 | Karma: 14,00 | Přečteno: 783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Nový rok a všechno zůstává stejné

Tak je to tady, už jsem zase zpět a zjišťuji, že vše je tak jak má být. Začal sice další rok, ale vše se veze ve starých kolejích. Byla tu možnost, že třeba vůbec " první přímá volba prezidenta " přinese nějaký rozruch a ono prdlajs. Kdo čekal, že by snad uspěl někdo jiný než pan kníže a jezevec z Vysočiny, byl asi zklamaný.

16.1.2013 v 16:30 | Karma: 7,22 | Přečteno: 587x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vol, voliči vol

Málá nepovedená rýmovačka k volbě prezidenta. Celý tento cirkus mi už delší dobu leze na nervy a tak se snažím touto cestou se z toho nezbláznit.

10.1.2013 v 15:00 | Karma: 8,60 | Přečteno: 482x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Škrabošky dolů, ať je zábava kouzla zbavená

Minulý týden jsem se na svém blogu loučil se svými imaginárními kamarády na Revue iDnes... dnes máme poslední den, kdy si budeme moc přisadit pod vtipnými nicky na diskusích k naším obdivovaným českým celebritám. Od zítra už vtrhne na diskusní fóra šeď a nuda... Kdo chce kam, pomožme mu tam. Přidávám povídku o těch jenž mi budou chybět a jestli jsem na někoho v návalu smutku zapomenul, tak se omlouvám.

31.10.2012 v 14:01 | Karma: 10,43 | Přečteno: 1048x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Dne 1. listopadu začne konec...

.... jednoho zpravodajského serveru, aspoň pro mne. Už nebudu muset chodit do sekce Hobby a sledovat v diskusi pod gorilkami jak se nervuje Dr. Fe, že už by portál měl psát i o jiných zvířátkách, než jen o těchto primátech...

22.10.2012 v 14:00 | Karma: 21,97 | Přečteno: 1878x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik