Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsou to vaší miláčkové, tak to hovínko prosím seberte

V Praze se rozhořel boj o psí miláčky. Většina lidí chce, aby psí páníčkové byli ohleduplní, měli své mazlíčky na vodítku a hlavně si odpustili řeči typu, ten je hodný, toho se nemusíte bát. Největší problém, ale jsou samozřejmě hnědé nášlapné miny, které mazlíčkové nechají tam kde je to z nich vypadne. Není to jejich chyba. Pejskové jsou sice chytří, ale hovínko po sobě opravdu neseberou.

Jsem taky pejskař a mám dvě šídla, které vykonají potřebu tam, kde je to zrovna napadne. Ovšem někdy si připadám jako blázen. Lítám se sáčkem od jednoho k druhému a sbírám a sbírám. Ukládám si do paměti, když sbírám hovínko od jednoho, kde se nahrbil druhý, abych mohl letět a sebrat co tam nechal. Při tomto sportovním úkonu si ovšem mnohdy všimnu, že asi nebudu normální, neboť majitelé čím větších psů a tím větších hromádek, se tím prostě nezaobírají. Možná je to tím, že prostě nejsou takový magoři jako my, majitelé menších pejsků, co když vidíme, že pejsek vykonal potřebu, ho pochválíme a už letíme to sebrat. (Ne všichni) Majitelé zpravidla ovčáků a rotvíků se tímto neotravují. Občas mívám dojem, že mají dojem, že oni můžou, protože každý raději ze strachu nic neřekne, jelikož nechce skončit jako psí hračka. Chápu když v parku běha pes volně v zóně kde je to povoleno a udělá hromádku, že je těžké letět padesát a více metrů a najít inkriminované místo, ale snaha se cení a dá se to dohledat. Ale pohled, když majitel vede psa na vodítku a on začne kadit hned u chodníku nebo na něm a páníček raději dělá, že sleduje mraky, je zoufalá. Potom jsme házení do jednoho pytle všichni. Možná vypadám jako Mirek Dušín, když letím sebrat bobky po mých psech. A to minule se jeden rozhodl vykonat potřebu přímo na přechodu pro chodce. Řidiči měli pochopení a dokonce se i smáli. Já celý rudý vytáhl sáček z kapsy a uklidil to. Jsou samozřejmě případy, kdy to neudělám. Prodírat se křovím co je u nás za barákem opravdu nebudu a tak trochu spolíhám na to, že slušní lidé do těchto míst nechodí. Někdy mám ovšem pocit, že jsem baletka z labutího jezera, jelikož lítám po trávě po špičkách a to z jednoho prostého důvodu, že je tam všude nasráno. Hovínko vedle hovínka. Když už sbírám hovínko po svém pejskovi, seberu i to co leží vedle, ale opravdu nebudu lítat kolem celého baráku a sbírat to, co tam jiní nechali. To bych se uběhal a uzbíral. Chci tímto apelovat na nás pejskaře, berte svoje miláčky se vším co k tomu patří, ikdyž to ne vždy voní.

Přání pěkného dne a čisté podrážky bez hnědého obalu přeje Jiří Vlha

Autor: Jiří Vlha | středa 10.4.2013 11:54 | karma článku: 25,36 | přečteno: 1018x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik