Já už to prostě nechápu

Už jen 6 dní a bude klid. Budeme mít nového prezidenta. Obrazně, půlka národa bude naštvaná a půlka národa bude šťastná. Do které skupiny budu patřit já, je jasné z mého minulého blogu.

Co mě ovšem dostává do varu, je celková hystérie, kolem toho. Já sice chápu, že pro většinu lidí, je to volba a zároveň boj o žití a nežití, ale ruku na srdce, opravdu máte dojem, že se něco změní?

Proč bych měl v demokratické společnosti trpět za to, že jsem se svobodně rozhodl, koho budu volit. To opravdu vypadá na Klusovské  demo demokracie.

Synek prezidenta se naveze do jednoho kandidáta a už máme o senzaci postaráno. Rodiče, studenti, veřejnost jsou rozhořčení. A nebylo to náhodou úmyslné od toho synka. Na druhou stranu, špatná reklama je taky reklama.

Režisér, jenž za totality točil , jako na běžícím páse, je najednou charakterově ryzí, jako původ peněz Standy Grosse. Herec, kterého se to dotýká, začne hlásit svou pravdu, aby vrátil útok (mají na to právo oba, ale asi nebudou zrovna těmi, kdo by měli hlásat pravdu a zrovna jejich názor koho budou volit mi je šuma fuk)

Aktivista z Brna, kde je zrovna asi nuda, se rozhodl, že je třeba se omluvit paní T.S. , jelikož se zjistilo, že neumí česky. Kdo bude chtít, vždycky si kopne a záleží jen na paní Therese, jak se s tím vypořádá.

Prosím Vás lidi klid, opravdu si myslíte, že jeden nebo druhý tady něco změní ?

PS: V práci se nebudu bavit asi s nikým, jeden volí toho, druhý zas onoho. Ani jeden nebude volit toho, koho jsem chtěl já.  Prostě projevují své názory a to se u nás neodpouští.

Autor: Jiří Vlha | pondělí 21.1.2013 12:26 | karma článku: 14,00 | přečteno: 783x
  • Další články autora

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik