Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nový rok a všechno zůstává stejné

Tak je to tady, už jsem zase zpět a zjišťuji, že vše je tak jak má být. Začal sice další rok, ale vše se veze ve starých kolejích. Byla tu možnost, že třeba vůbec " první přímá volba prezidenta " přinese nějaký rozruch a ono prdlajs. Kdo čekal, že by snad uspěl někdo jiný než pan kníže a jezevec z Vysočiny, byl asi zklamaný. 

I všechny televize pochopili, že tato událost je asi to jediné, co lidi zajímá počátkem roku. Ale co mě dostalo úplně zaručeně bylo hned po vyhlášení výsledků (ne hned, až druhý den), jak začaly všechny televize pořádat hon na možnou budoucí paní prezidentovou. Važení přátele, mě je úplně jedno kdo bude příští pan prezident, jelikož jsme vybírali z menších zel a už vůbec je mi jedno kdo bude příští paní prezindentová. Já vím, že většina z vás se ohradí, že jsem to mohl změnit, kdybych šel volit, ale já to změnit nemohl, jelikož nekandidoval nikdo, komu bych dal hlas. Prostě člověk který by měl podle mne být prezidentem nebyl na kandidátce. Možná se ptáte, kdo by to měl být. Osobně mě nikdo nenapadá... Chvíli jsem zvažoval France nebo Roithovou. Po několika debatách jsem zjistil, že pan Franc ví hodně o kultuře, ale to ostatní je mu nějak cizí a moc o tom neví. A u paní Zuzany mi přišlo, že je zase až moc pro EU. Je nám všem jasné, že jsme součástí Evropy, ale nemusíme zase být úplně happy ze všeho co si EU usmyslí, že  to jsou občas pěkné kraviny.

Takže koho bych chtěl za prezidenta já? Člověka, který je chytrý, ale tak akorát, má všeobecný přehled, je poctivý, politiku chápe jako službu společnosti a né jako korýtko, je považován u nás i v zahraničí. Že takový člověk u nás není?! Možná je, ale nebyl v prvním kole prezidentských volbách a proto jsem nikoho nevolil a volit nebudu.

Přeji hezký den a vůbec celý rok a doufám, že si vyberete prezidenta, na kterého budete hrdí.

Jiří Vlha

Autor: Jiří Vlha | středa 16.1.2013 16:30 | karma článku: 7,22 | přečteno: 587x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Pokus o atentát na Pellegriniho, „psala“ ČTK. Do agentury se nabourali hackeři

23. dubna 2024  13:22

Neznámý útočník umístil na zpravodajský web České tiskové kanceláře (ČTK) České noviny dvě lživé...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, ovšem s kroky k vyšší ochraně...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26,  aktualizováno 

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Začaly vypovídat poškozené. Vyslechnout si je Cimický k soudu nepřišel

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  12:47

V případu psychiatra Jana Cimického, který čelí obžalobě z několika znásilnění a desítek případů...

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik