Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dohnal to dohnal k dokonalosti

Týden s pořadovým číslem 14. roku 2012, měl v České republice zase tvář klauna, jenž si dělá nemístný humor z obyvatel republiky. Týden sám o sobě za nic nemůže, má daný pevný scénář, který mu píší naše politické špičky.

Soud s VV, kde nebude vítěze ani poráženého... (poražený bude jen obyčejný člověk, jenž pochopí, že boj s korupcí je jen předvolební fráze). K tomuto cikrusu se vyjadřovat nemá smysl, raději se o něm ani nebavíme, aby to náhodou někdo nenahrával.

Ovšem pan exministr Dobeš, to je jiný formát. Jen on dokáže skončit na jednom ministerstvu 2x za jediný týden(myšleno 7 dní- nikoliv kalendářní). Chudák se cítí ukřivděn tlakem médií. On chtěl přece pomoct panu náměstkovi. Otázka je s čím? Jestli pak tam nezůstaly ve skříních kostlivci? Dres Jágra to určitě nebyl, proč se pan ministr na MŠ vrátil.

Co mne ale rozsekalo, bylo zjištění, že když někdo nechá zmizet státní peníze na NKÚ, a bude za to odsouzen, má nárok na odstupné ve výšši 650 000,- . To snad už opravdu nemůže být myšleno vážně. Člověk jenž poruší své pravomoci přece musí být potrestán... jestli toto je trest, tak jdu dělat ředitele NKÚ. Ostatní máte smůlu, já si o místo řekl první. To opravdu nejsou v této republice politici a úřednicí, jenž by šlo o stát a né o vlastní kapsu? Znají jen heslo po nás potopa? Vždyť snad mají taky děti a to jim chtějí předat do budoucna tento chlív? 

 Je jasné, že se najdou hnidopichové, jenž budou křičet, že politiky si volíme sami. Věřte, že já tento hnůj opravdu nevolil. Nejsem ani modrý pták, ani nemám na zahradě záhon oranžových růží. Jen cítím beznaděj z čeho vybrat, kdyby byly předčasné volby. Pokud Vás někdo napadá dejte vědět.

S přáním pěkného dne a krásných Velikonoc Jiří Vlha

Autor: Jiří Vlha | pátek 6.4.2012 13:30 | karma článku: 19,01 | přečteno: 755x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ředitel ČT považuje Etický panel za důležitý. Hledá nové členy

24. dubna 2024

Před Velikonocemi rezignovali členové Etického panelu České televize (ČT) kvůli sporům s ředitelem...

Rusové ostřelovali Charkov, Ukrajinci zasáhli ropné sklady u Smolenska

24. dubna 2024  8:33,  aktualizováno  10:59

Sledujeme online Rusko útočilo střelami S-300 na Charkov. Poničené jsou čtyři obytné budovy, oznámil starosta...

Kdo pošle hlas do voleb z ciziny poštou, bude moci jít volit znovu a jinak

24. dubna 2024  10:57

Pravidla pro volby poštou ze zahraničí se ještě změní oproti tomu, jak to původně navrhla vláda....

Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila

24. dubna 2024  10:22,  aktualizováno  10:55

Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik