Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Asi budu masochista

Za poslední týden jsem se umučil tak jak už dlouho né. Dobrovolně a bez nátlaku jsem se rozhodnul sledovat dvojí předávání cen. Jako první přišel na řadu Český lev. Nalákal mně na to pan Vachler, který pěl ódy na skvělou scénu při Událostech na ČT 1. Prostě a jednoduše mně přepadla touha vidět to, jak pan Vachler dokáže zprznit další předávání prý prestižních filmových cen. Nezklamal. Kromě divných tanečníků, kteří se zmítali při hrůzostrašných úpravách klasických děl a člověk měl dojem, že dostanou nějaký záchvat nebo,  že je trápí zažívací problémy, zůstala nevyužitá i mega projekce.

Jsem člověk, který světe div se, kouká i na programy jako je Nova nebo Prima (nejraději mám ČT4, Sport 1-2 prostě sportovní kanály). Proto jsem na hrůzy zvyklý. Úplně mně dostává "To byl náš Hit" na TV Barrandov. To je něco tak luxusního, že mi to dodá energii na celý pracovní týden.

Zpátky ke lvům... o nominacích Odcházení bylo napsáno dost a o kvalitě českých filmů taky, ale co nepochopím je, že filmovou akademii vede člověk, který v životě nenatočil a snad ani neprodukoval film, jenž by nebyl totálním odpadem filmové tvorby. Snímek Do blba, by se měl pouštět na OSSZ. Myslím si, že většina lidí by si dávky rozmyslela a šla pracovat (myslím tím ty co jezdí na výlety do zahraničí a po návratu chtějí dávky zpětně vyplatit). Jiné využití tohoto snímku - filmem to prostě nelze nazvat, mne prostě nenapadá. Výkon zpěvačky, která večerem provázela... nekomentuji... jen mně tak napadá, že pan Vachler zkouší, co vše český filmový divák snese.

Takže v sobotu jsem si dobrovolně prošel peklem z bezzubým a už pár let i mrtvým lvem... v pondělí jsem sjel TBNH na BTV a už se těšil na čtvrteční týrání s Anděly. První půl hodinu jsem vzteky řezal do televize, jelikož mi blbnul zvuk. Přepnout na jiný kanal mně jako sledovače odpadních komerčních kanálů nenapadlo, takže po půl hodině jsem se své televizi omluvil, jelikož se ve spodním rohu objevil titulek, že se omlouvají za sníženou kvalitu zvuku. Podezříval jsem televizi, že ten titulek tam dala sama (jsou dnes už i chytré televize), ale ráno jsem na internetu zjistil, nebyla to vina naších TV aparátů. Po hodině jsem bohužel Andílky vzdal a dokoukal fotbal MAU - ATH...

Projíždím tv program a zjišťuji, že o víkendu není v televizi žádné předávání cen. Čím se jen budu týrat?

Přeji hezký den a i víkend Jiří Vlha

PS: nemáte někdo nahraný ty Anděly, že bych dokoukal ten zbytek :-)))

Autor: Jiří Vlha | pátek 9.3.2012 15:00 | karma článku: 9,80 | přečteno: 810x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  19:40

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Chcete peníze? Máme otázky! Jourová jménem Bruselu griluje Ficovu vládu

25. dubna 2024  19:25

Nikdo si nepřeje, aby Slovensko přišlo o peníze z evropských fondů, řekla ve čtvrtek...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik