Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Slepice do každé rodiny

Dnes ráno jsem nezvykle zašel do obchodu. Chtěl jsem nakoupit, abych si po práci vyšetřil trochu času pro sebe. Navíc ráno po 8 hodině nakupuje daleko méně lidí, než večer v 6. Což je pochopitelné. Jsem chtěl koupit vajčka. Ze včerejška mi doma zůstal knedlík. Tak si říkám "večer se rozšoupnu a udělám knedlík ve vajčku" při ceně vajček , bude cena večeře skoro jako v Alcrónu...

A hele regál s vejci je totálně prázdný a to cenovka na regálu obsahovala docela pěkně velkou číslici. Nevadí, strčím knedlík do mrazáku a udělám něco jiného. Hold si dnes nepochutnáme, budu nás muset odbýt vepřovými plátky na slanině a žampionech, s dušenou zeleninou na másle a rýží.

Pak příjdu do práce zapnu PC, najedu na IDNES a šok. Titulek jak prase : Slepice do každé rodiny a hned návod jak takové zvíře chovat.

Dnes je čtvrtek a tak na mne v práci vyšla řada s poštou. Pozbíral jsem všechna psaní a vyrazil. Zajdu na poštu před přestávkou. Potom cestou zpět zajdu rovnou na oběd.

Cestou na poštu jsem přemýšlel, jestli nebude sousedům vadit můj chov slepic na balkóně, ale pak jsem došel k přesvědčení, že vejce za rozumnou cenu určitě umlčí i ty největší odpůrce. Na poště fronta. Kafe ani bábovku jsem nedostal, i když jsem klel jak blázen. No co , do důchodu mám daleko a káva je jen pro nadávající důchodce. Rozhlédnu se a vydím sedm kukaní, ale jen dvě jsou v provozu. Žmoulám číslo v ruce a čekám až na mně příjde řada. Cink číslo 1 525 147 na přepášku číslo 5.

Celý zpocený se řítím z pošty. Dalo mi práci než jsem tu slepici co seděla na poště dostal z její kukaně ven. Musím uznat, že se celkem bránila. Ale od samého počátku mi bylo jasné, že to je přesně ta slepice s kterou rozjedu svůj chov a která mi snese plno vajček. Docela mne bolí záda, jelikož moje kořist je těžká jako jiné domácí zvíře. Ještě se musím zastavit ve Zverimexu pro slepičí zob.

Když pán bůh dá, tak si k večeři dáme knedlík s vajčkem.

Přeji hezký den Jiří Vlha

PS: tento příběh je smyšlený a nepopisuje žádnou konkretní situaci. Podobnost s některými pracovnicemi pošty je ryze náhodná :-)

Á propos , k obědu bude o víkendu slepice na paprice

Autor: Jiří Vlha | čtvrtek 8.3.2012 15:00 | karma článku: 17,52 | přečteno: 1369x
  • Další články autora

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Jiří Vlha

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu

Seznam rubrik